Het bestuur van de HBV is op zoek naar een voorzitter en secretaresse.
Denkt u, dat u iets kan betekenen voor uw medehuurders in de gemeente Dronten.
En ons team te kunnen versterken door samen de belangen van de huurders OFW te versterken/verbeteren.
Meld u dan vrijblijvend aan voor een persoonlijk gesprek,
met één van onze bestuursleden.
Dit kan via mail, info@huurdersbelangenvereniging.nl
De voorwaarde om te kunnen solliciteren voor deze functies is,
U moet huurder van een woning OFW zijn.
De werkzaamheden van voorzitter zijn;
Leiden van bestuur, leden en algemene leden vergaderingen.
Opstellen van de agenda/uitnodigingen.
Het regelen van vergaderlocatie/tijden.
De gesprekken met de gemeente bijwonen.
Het bijwonen van de MT vergaderingen.
Het bijwonen van provincievergaderingen van de Woonbond.
Het dagelijks beantwoorden van mail.
De werkzaamheden van de secretaresse zijn;
Notuleren van bestuur, ledenraad en algemene leden vergaderingen.
Het uitwerken en verspreiden van de agenda/uitnodigingen en notulen.
Het maken van brieven in opdracht van de voorzitter.
Het bijwonen van MT vergaderingen en gesprekken met de gemeente.