Vacature voorzitter en secretaresse.
Denkt u, dat u iets kan betekenen voor uw medehuurders in de gemeente Dronten.
En ons team te kunnen versterken door samen de belangen van de huurders OFW te versterken/verbeteren.
Meld u dan vrijblijvend aan voor een persoonlijk gesprek,
met één van onze bestuursleden.
Dit kan via mail,
info@huurdersbelangenvereniging.nl
De voorwaarde om te kunnen solliciteren voor deze functies is,
U moet huurder van een woning OFW zijn.
De werkzaamheden van voorzitter zijn;
- Leiden van bestuur, leden en algemene leden vergaderingen.
- Opstellen van de agenda/uitnodigingen.
- Het regelen van vergaderlocatie/tijden.
- De gesprekken met de gemeente bijwonen.
- Het bijwonen van de MT vergaderingen.
- Het bijwonen van provincievergaderingen van de Woonbond.
- Het dagelijks beantwoorden van mail.
De werkzaamheden van de secretaresse zijn;
- Notuleren van bestuur, ledenraad en algemene leden vergaderingen.
- Het uitwerken en verspreiden van de agenda/uitnodigingen en notulen.
- Het maken van brieven in opdracht van de voorzitter.
- Het bijwonen van MT vergaderingen en gesprekken met de gemeente.
- Het dagelijks beantwoorden van 3 mailaccounts.
- Het maken van het jaarverslag.